Skattkistan

Älska Öland varligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter ett par dagar på solens, vindarnas & regnets ö Öland är vi nu hemma igen. Campinglivet var mysigt även med en liten bebis. Vi fick sova på natten som vanligt & våra grannar på campingen klagade inte på att ha blivit störda. Billie skötte sig fantastiskt bra två dagar av tre, den tredje dagen var det lite gnälligt.
 
Vi har njutit av sol, promenerat i regn & sol, badat (bara benen för mig), spelat minigolf & grillat tre kvällar av tre. En lugn & skön start på semestern. Nu följer en vecka med fix här hemma i huset, vår hall ska få ny kostym!
#1 - Emma [emmasutsida.se]

Mysigt! Vilka vackra bilder.
kram

Svar: Tack Emma :) Hörde förresten att ni handlat en liten present till mig när ni var i Kina du och Becca. Vet inte vad det är för något ännu, men tack som tusan för att ni tänkte på mig :) Kram!!
Skattkistan

#2 - erikasblogg.se

Vilka härliga bilder! Härligt att höra att ni hade det bra. Jag hoppas på fint väder iaf nån gång under semestern så att vi också kan fara till Öland. Gärna Böda! Kram!

Svar: Tack gumman :) Klart det kommer att bli fint väder!! Det bara måste det ju :) Nu till exempel, så då ska jag ta en promenad med Billie i vagnen/bärsele till skogen och plocka lite blåbär! Paj ikväll :) Puss
Skattkistan

#3 - Linda N

Härliga sommarbilder:)

Svar: Tack :)
Skattkistan

#4 - Veronika

Åh, herregud vad köttet på sista bilden såg gott ut!

Svar: Det var det också :) Grillat är helt klart godast... både på kött och burgare!
Skattkistan

#5 - Linda

ÅH! Öland! Love! Jättefins bilder - och sista bilden, fast jag precis slängt i mig grillad lax, gör mig ju jättehungrig igen :)

Drinken är en Passoã med apelsinjuice i. Mumchsig! Och dessvärre slut nu så jag vet vart jag ska styra min kos imorgon.

Kram L

Svar: Det är farligt att kolla in matbilder :))
Låter som en god drink det där, själv är jag ursugen på mojito. Kanske får lyxa till det med en sådan till helgen :)
Kram
Skattkistan