Skattkistan

Full jäkla rulle.
Den här dagen har gått i ett och nu är det inte många timmar kvar innan det är dags för hela familjen här att stiga upp igen för att åka in till Växjö. Två tredjedelar av familjen dvs. jag och Billie åker vidare med tåg mot dejt i Göteborg och därefter Malmö, medans P får starta jobbet tidigt :).
 
Har fortfarande lite packning kvar att göra & förberedelse av frukost för mig och reskost i allmänhet för Billie så här har jag ju förstås inte tid att sitta. Men OJ så mycket bra vi klarat av ikväll. Min & företagets deklaration för 2012 är numera inlämnade vilket gör att det känns som att en stor sten lyft från hjärtat.
 
Nu ska jag bara njuta av en mysig helg tillsammans med syster och så hörs vi igen när jag kommer hem. På Instagram däremot lär jag hänga även de närmaste dagarna, så häng med mig där (frokenfraken82) om ni inte redan gör det ♥.
 
Kram på er och ha en underbar helg!
 
 
Vad gillar ni min nya header förresten? Själv är jag halvnöjd så lite förändringar får det nog ändå bli :)
#1 - Karin

jag gillar headern, den är ljus och glad, gillar färgtemat =)

Svar: Det gör jag också! Gillar färgtemat och att den är ljus alltså. Dock saknar jag allt min lilla vovve i den, så honom får jag nog ändå trycka in :)
Skattkistan

#2 - Johanna

Jätte fin!!

Svar: Tack! Vad snäll du är :)
Skattkistan

#3 - Elle

Fin header! Tårtan ser jättegod ut ;)

Svar: Tack snälla du :) Tårtan var ju jäkligt god också. Kram!
Skattkistan

#4 - erikasblogg.se

Du jag tänkte på det häromdagen när jag såg den nya designen att jag tycker den är megafin! Tycker du inte behöver ändra nåt alls på den :) Hoppas du har en fin helg hos syster. Pusspuss!

Svar: Tack gulle! Så fint ni gör det där hemma. Tycker att det ser ut att bli tipp-topp med den där prickiga tapeten förresten. Hoppas vi kan komma och titta på den IRL snart. Puss på dig och ha en härlig valborg!
Skattkistan