Skattkistan

Vid en sten vid en sjö i en skog.
I torsdags förra veckan var jag och ett gäng tjejer bjudna till vår kollega Emma för lite härligt sommarhäng i hennes stuga som ligger alldeles fantastiskt vid en sjö i en skog (säkert vid en sten också ;)). 
 
Vi hann med att åka vattenskidor (bara jag & Emma), gjorde tre-kamp som mitt grymma lag vann, åt galet god plockmat, shoppade finfina smycken från Emmas webshop Mor & Matilda, drack alldeles för mycket rosé (så kändes det dagen efter iallafall), sov så gott vi kunde & dagen därpå spenderade vi pengar på rean i Värnamo :).
 
Ett himlans trevligt dygn som jag hoppas på en repris på till nästa sommar! Tack fina Emma för allt ♥.
 
Sällskapet! Fem sköna brudar & kollegor :)
 
 
Bästa värdinnan Emma med sitt lilla paket som hon fick från oss (en LOB-vas för den som är nyfiken!). 
 
Jag själv in action. Så stolt över detta åk så jag struntar i att jag publicerat bilden en gång tidigare :)
 
Fin utsikt från soldäcket precis utanför stugan.
 
Becca skötte grillen, Johanna var nog mest sällskaplig :)
 
 
Annica & Maria fixade i köket...
Och vi fick till ett riktigt trevligt bord!
 
Så jäkla gott med bruschetta, det trodde jag aldrig! Jag gillar ju egentligen inte tomater... åtminstone inte om de är kalla (ketchup, krossade, soltorkade och tilllagade funkar fint).
 
De grillade halloumibitarna rullade i parmaskinka gick verkligen inte av för hackor!
 
 
Snygg-Emma dressade om till en fin långklänning från Zara och serverade oss en massa gott rosé.
 
Så mycket gott!
 
 
Inför kubben som var en av grenarna i trekampen så bytte vissa om till foppa-tofflor & raggisar.
 
Sen serverades det efterrätt. Jäkla god fusk-cheesecake. Ska göra den till helgen, då kommer receptet!
 
O så fredagens bakis-frulle. Kaffet smakade allt extra gott i fina Mon Ami-koppar. 
#1 - Emma

Tack för fina ord och underbart fina bilder min vän :) Vilken trevlig kväll vi hade, jag ser redan framemot reprisen!

kramar

Svar: Tack själv :) Och gud så nöjd jag är med mina nya smycken!! Snart ses vi på jobbet igen och på Kicken! Det ser jag verkligen fram emot!! Kram
Skattkistan

#2 - Kaatzi

Så fina bilder!

Svar: Tack snälla du!!
Skattkistan

#3 - Karin O

Vilken härlig sommardag, fina bilder:)

Svar: Tack :) Älska svenska sommaren! Får inte nog när den är som nu :) Hur länge blir ni kvar i Sverige?
Skattkistan