Skattkistan

Bless this house.
 
 
Tack finaste och bästa lillasyster för den oväntade presenten som kom med posten idag. Ett underlägg i mässing från Svenskt Tenn. Tror att jag har bloggat om det någon gång för en halv evighet sedan, men jag har aldrig gjort slag i saken och köpt det. 
 
Men nu har jag ett fint i min ägo. Lyllos mig!
 
Bless this house oh lord we pray, make it safe both night and day.
 
#1 - Annster

Så fint :)

Svar: Tack :) Jag blev så glad!
Skattkistan

#2 - Junitjej

Vilket fint paket!

Svar: Tycker jag också! Hoppas "blessen" fungerar:)
Skattkistan

#3 - Carro

Fint!

Svar: Visst är den! O förresten kul att se din blogg igen. Minns den från när du pluggade iVäxjö, vi var på samma fest nån gång då :)
Skattkistan

#4 - Joe

Omg så fint!!

Svar: Visst är den!
Skattkistan

#5 - Fanny

Svenskt Tenn, så fina saker.

Svar: Så mycket fint ja! Tur att butiken inte ligger så nära...
Skattkistan

#6 - Syster lina

Glad att du gillade det!:) ❤️😘

Svar: Tack igen för denna fina o för det jag fick i söndags!! Pyss
Skattkistan