Skattkistan

TBT Paris 2011
I mars för tre år sedan, då min pappa fyllde 60 år, så åkter vi till Paris över en helg. Vi lekte turister med kartan i högsta hugg. Eller vänta nu, vi var ju turister :).
 
Det var så vackert nere vid Seine när träden börjat blomma!
Vi promenerade till Eiffeltornet, men tyvärr tog vi oss inte upp i det. Men det ska vi försöka få till den här gången istället!
 
Jag fick till den här fina bilden på min syrra framför Eiffeltornet och den är jag riktigt nöjd med. Men du Lina, jag saknar dig. Vi måste ses snart!
 
Vi åt typiskt franskt - moules frites & chevré chaud.
 
Och så drack vi rosévin förstås!
 
Mamma och pappa och... puss!
 
Alltså körsbärsblommor ♥.
 
Slutligen en bild på Notre Dame som ju var himla vacker byggnad den med.
 
Fin tur till Paris. Soon we'll meet again :).