Skattkistan

Återanvändning och långa kliv.
Tänk att det kan vara så roligt för små ben att springa fort. Eller vänta, såklart det är så! Det är det ju för lite större ben också, iallafall om de orkar och inte gör ont :).
 
På tal om det så ska ta mig en tur på löpbandet idag och se om mina ben och kanske än mer resten av min kropp fortfarande tycker att det känns OK efter ett uppehåll på sisådär tio dagar ...
 
Förresten! Klänningarna på bilden. Billies fyndade jag på second hand-butiken på Storgatan i stan (vid 3-butiken) för 35 pix. Gillar den massor! Och klänningen jag har på mig är en 36-årig goding som P's mamma hade på sig när hon väntade P. Så himla bra med återanvändning och hur kul är det inte?
 
 
 
#1 - Erika

Så himlans fina! Jag var inne i den second hand-affären förra veckan och hittade "den där lampan" för 35 spänn. Så bra! Ska nog dit och spana efter snygga kläder med. Oftast är ju de som nya efter en tvätt och när de inte luktar sådär typiskt "second hand-igt" ;) Vilken dag blir det nästa vecka? Mån eller tis? Mig passar det vilket som :) Puss!

Svar: Ses så gärna imorgon! Ska bli mysigt :) Tänker mig en fika/kvällsmat, vart vill du ses? Puss!
Skattkistan