Skattkistan

Trädgårdsfynd.
 
 
Ikväll har vi ätit fisk med massor av bladpersilja, chili & citron. Jättegott! Men det var ju inte det inlägget skulle handla om utan om att jag hittade bladpersiljan ute i trädgården. Den 22 November 2014!
Inte nog med att jag hämtade in bladpersilja utan jag hittade även en massa ruccola, dragon, timjan & mynta. Gilla på färska örter på fönsterbrädan & i maten, men nu tycker jag att det får bli vinter & vila för allt det gröna :). 
#1 - Johanna

Men oj! Haha!! Vi har verkligen haft en mild höst hittills. Jag hittade faktiskt blommande tusensköna i vår gräsmatta idag när jag krattade löv. Inte heller den vanligaste synen i november^^

Svar: Haha, nä! Konstigt. Och jag vill verkligen ha vinter nu. Ser fram emot att packa ner Billie och bebisen och ge mig ut på vinterpromenader med Milo :)
Skattkistan

#2 - Nina

vad är det för växt längst bort till höger, lila/röda blad?:)

Svar: Ja, bra fråga du Nina. Jag ska kolla på detta! Återkommer :) Kram
Skattkistan