Skattkistan

Vecka 31.

Idag gjorde jag nog min sista löptur innan bebisen är född (o nån månad gammal). Morgonens tur kändes riktigt bra som vanligt, inga sammandragningar eller ont och lagom flås. Men så öm jag varit idag (i benet mellan benen, fogarna?!?) så nu känner jag att det är dags att trappa ner lite. Åtminstone inte ge mig två löppass på mindre än ett dygn... men jag har ju velat passa på :). 

Men förutom denna ömhet just idag så mår jag fortsatt prima. Ofta och mycket hungrig o så jäkla kissnödig hela tiden. Får se hur jag klarar mig på Liseberg imorn. Någon som vet något om graviditet kontra karuseller? Har inga planer på Helix eller Balder precis... men kanske lugnisar som FlumRiden o slänggungan funkar? 

Ett tag kvar till nästa besök hos BM, men kanske köper vi en liten pryl imorgon så att vi kan lyssna på vår lill* skrutt hemifrån...


#1 - JUNITJEJ

Vilken vacker mage!

Svar: Tack söta du!
Skattkistan