Skattkistan

Framsteg.
För ungefär en och en halv månad sedan började jag träna hos Betty på B-Room här i stan. Jag har under denna perioden gått ifrån att nästan uteslutande springa som träning till att nästan inte springa alls (för tillfället!). Istället har jag gått på gruppträningspass och styrketränat för mig själv efter ett upplägg som Betty gjort åt mig. I lördags hade jag mitt andra PT-pass med henne och vi testade de två övningarna som vi körde som "måttstock" på utveckling vid första tillfället vi sågs - armhävningar (djupa!) och 5 minuter rodd! 

Vid första tillfället så kunde jag endast göra fyra stycken av dessa djupa armhävningar på rak innan armarna ville vika sig... o nu orkade jag 14! Träningen ger alltså resultat :). 

När det gäller rodden så kom jag 1085 m första gången och nu 1200, så en utveckling där med, men inte lika stor. Inte så konstigt med tanke på att jag nog hade en del nytta av löpningen till rodden. 

Så himla roligt att jag kan se att det går framåt och superpeppad på att fortsätta. Vi fick till och med till ett litet träningspass i badrummet igår P och jag medans tjejerna badade, så nu vill jag ha ett par fler kettlebells så att vi kan köra mer hemma! 

Nu är det dags att gå och sova, klockan ringer redan vid 05.30! Jag ska köra mitt PT-pass innan gruppasset imorgon bitti (innan jobbet) o då gäller det att börja i tid :). 

Natti Natti


Förra fredagen jag och Erika var ensamma med Betty gruppasset- riktigt kul!

#1 - Patricia

Heja, heja! :D

Svar: Tack snälla för peppen :)
Skattkistan