Skattkistan

Smarta etiketter.
 
Det blev knappt någon shopping för mig på helgens tur till Helsingborg & Helsingör, desto mer handlade P. Kul för honom :) Och bra för min plånbok... som visserligen hade öppnats endel i fredags på Lindex shoppingfrukost. Men helt lottlös kom jag inte hem.
 
På favoritbutiken Systrarna Grene hittade jag några små guldkorn. Etiketterna ovan som man kan skriva på med tavelkritor gillar jag massor. Perfekta för att markera upp alla glasburkar i skafferiet med. Och så är det bara att sudda ut och skriva på nytt när burkens innehåll byts ut. Jag tror att 18 etiketter kostade 11 svenska kronor. Så inte bara fint, utan billigt också. Tummen upp!
#1 - fia None

Fint med etikett. Snyggt att ha framme.
Önskar dig en trevlig kväll.

Svar: Visst är det! Tack detsamma :)
Skattkistan

#2 - CamillaFor

Superfina och vad fiffiga! Vet du om de finns att köpa i Sverige?

Svar: Hej Camilla! Förlåt sent svar. Tror absolut de finns i Sverige också. Ska du kanske till Malmö i det närmaste? 😊Hoppas du mår bra! Kram Jennie
Skattkistan

#3 - Ann

Snyggt!!

Svar: Visst är de!
Skattkistan

#4 - erikasblogg.se

Vad snygga! Puss!

Svar: Visst är de! Himla bra affär den där 👍😊När ska vi ses? Puss
Skattkistan