Skattkistan

Kvällsjoggen.






Igår kväll kom jag ut på min första joggingtur på nästan två veckor. Jag har dragits med en riktigt seg förkylning som Disa smittade mig med (barnbaciller alltså!).

Hur som helst. Igår kväll var en alldeles perfekt kväll att ge sig ut på en runda. Jag fick sällskap av Milo som aldrig bangar på en jogg och så skönt det var! 

Kom iväg vid 21-tiden och det var alldeles ljummet ute fortfarande, inga knott/mygg (dem sprang vi ifrån) och lagom joggingtempo. 

Milo fick sig ett dopp i sjön innan vi traskade de sista metrarna hem. Så himla skönt! Det enda negativa? Att D som vart trött i någon timme fortfarande inte sov... 

Jag vet inte vad det är som spökar?! Hunger? Den fjärde tanden som är på G som stör?

Det blir iallafall något för få timmar/natt för att det ska kännas bra. Idag tyckte hon nämligen att det var en bra idé att vakna igen 03.30... Hon somnade till slut om vid 05 och sover nu fortfarande.

Jaja, nu kör vi den här sista dagen innan - SEMESTER! 
Kram på er

#1 - Veronika

Manne har också börjat vara vaken längre på kvällen. Semester för er med! Wow! Ha en alldeles underbar sådan 😊

Svar: Men är han nöjd då? Det är D från o till, men igår när jag var iväg hade hon skrikit hela tiden 😁
Skattkistan

#2 - Helena

Nils vill inte heller somna på kvällarna längre, somnar till om man lägger i vagnen men vaknar nästan direkt. Kan vara vaken till 22-tiden lätt. Innan somnade han ju runt 19 :'( Kanske nån fas vid sju månader?! Kram!

Svar: Så jäkla segt! Men dessa faser ska man ju igenom 😁. Inatt, peppar peppar, så krävdes bara EN omnattning o hon sov ordentligt vid 21.30 👍🏻Alltid nått. Är ni i Båstad nu? Kram på dig
Skattkistan

#3 - Emiza

fin bild

Svar: Tack 😊
Skattkistan

#4 - Robex Lundgren

fint

Svar: Tack 😊
Skattkistan