Skattkistan

Till barnen, men också till mig själv!
 
Att det är trendigt med Birkenstocks har nog inte någon missat. Det är dessutom är väldigt skönt & fotriktigt avgjorde att jag bara inte kunde låta bli att klicka hem dessa mini-birkenstock-lookiesarna från Next. Hoppas de är sådär sköna som de ser ut & att Billie gillar dem. Hon har en stark vilja och en egen smak vad gäller kläder nuförtiden... :).
 
Det blev ett par plagg till till tjejerna innan jag avslutade beställningen med att klicka hem klänningen ovan till mig själv. Gillar den massor på modellen ovan, hoppas den kan bli fin på mig också.
 
Fick nyss mail om att min order blivit "dispatched" så förhoppningsvis kommer leveransen redan i början av nästa vecka! Vore inte dumt då jag även klickade hem en UV-dräkt till Disa... det ryktas ju om finväder och då vill man ju att hon ska vara kittad :)
#1 - erika

Jättefin! Man, eller iaf jag, glömmer nästan att Next även har damkläder. Det är ju oftast till kidsen man beställer därifrån. Ska nog ta en kik där inne jag med :) Hoppas verkligen på fint väder nästa vecka för då drar vi ju till stranden på torsdag! :) Puss!

Svar: Har du beställt därifrån till Arvid? Hoppas grejorna känns bra - då blir det beställning snart igen 😉Ses imorn vännen! Puss
Skattkistan

#2 - Robex Lundgren

fint

#3 - JUNITJEJ

Jag älskar Birkenstock!

Svar: Såå sköna ju! Hoppas dessa billiga barnvarianter är det också 👏🏻
Skattkistan

#4 - sandra - 3 barns mamma <3

De både ser sköna och snygga ut. Det tror jag han gillar. va en himla söt klänning du hittat också:)

Ha en fin söndag!!!

Svar: Tack snälla :)
Skattkistan