Skattkistan

Att bli som ett litet barn igen.

Snart fyller jag 33. Trea trea. Fint att få fylla år!

När det handlar om min födelsedag, då blir jag som ett litet barn igen! Aldrig kan man väl bli så gammal att det blir tråkigt att få paket, bli firad & äta tårta? Så gammal lär iallafall jag aldrig bli!

I år ser önskelistan lite ut så här. Och som vanligt - det som är bra med just önskelistor är att de får se ut precis hur som helst.

#1 - Veronika

Vasen önskar jag mig också. Så mkt att jag kanske köper den till mig själv i inflyttningspresent 😄

Svar: Har tänkt något liknande, fast typ som vårpresent eller något 😊Men har jag riktigt tur får jag den kanske 👏
Skattkistan

#2 - Johanna

Jag har nästan slutat att önska mig "onödiga" saker nu och börjat önska mig bra att ha saker till huset istället. Så i år har jag önskat mig en tvättvinda och färg xD :P Haha Vill måla om utbyggnaden, alltså altanen och garaget i sommar så då behövs färg^^ Vi får väl se vad jag får :D

Svar: Hehe! Tänkte igenom hemmet o vad vi behöver o det är typ brädor i massor till vårt kommande altanbygge... Men kom på att det var roligare så här 😊
Skattkistan

#3 - Emiza

fint

#4 - Robex Lundgren

snyggt