Skattkistan

Inspiration - platsbyggd bokhylla.
Vi har fortfarande att göra med vår altan och kommer väl att fixa med den i ett par helger till, vi vill ju färdigställa så mycket vi bara kan (förstås!). Men när vi får flytta inomhus igen om helgerna för att vädret begränsar oss (typ massa snö, kyla, regn & blåst) då är min plan att vi ska börja bygga en bokhylla i rummet hemma hos oss där vi har öppen spis. Det ska bli en bokhylla som sträcker sig över en hel vägg & den kommer bygga in dörren till vår toalett så där fint som på bilderna nedan. Åh! Jag ser redan fram emot att plocka ner alla mina böcker från vinden & alla tidningar från sina gömmor -  för att inte tala om pyntet som kommer att behövas på alla dessa hyllor :). Nu är bara problemet att jag ska övertala P om att det är just en bokhylla som ligger högst på vår gemensamma priolista... på hans egna ligger nämligen att bygga en vinkällare högre upp... 
 
Får fundera på hur jag ska kunna övertala honom :).
 
 
 
 
 
#1 - Nina

Nått liknande vi har tänkt göra i vardagsrummet! :) Golvet ska bara bli klart först :) Men jag längtar med efter att få plocka fram alla mina böcker som legat nerpackade sen jag flyttade till Stockholm..!

Svar: Ni får ju SÅ fint Nina! Och jag förstår att du som är en riktigt "boknörd" vill få fram dina älskade böcker igen :) Stor kram och ha en härlig fredag!
Skattkistan