Skattkistan

Tre gånger turist i London.
Phone booth.
 
Pinch Big Ben.
 
In front of Buckingham Palace.
 
Hemma igen från en grymt härlig långhelg i London. Vad har jag hittat på där? Jo tackar som frågar, hängt runt!
Promenerat i massor, ätit gott, druckit drinkar & kaffe, shoppat presenter till mig själv och till kidsen. Har faktiskt köpt årets första julklappar också, inte illa!
Och även om jag hängt med min kompis Evve som är London-bo sedan åtta år så har jag spanat in några av de värsta turistfällorna, det kan ni ju se ovan :).
 
Som alltid är borta bra med hemma bäst och nu imorgon ser jag fram emot att ha den stora tjejen hemma från dagis. Mys hemma blir det dock inte för imorgon sätter vi igång med avloppsbyte här hemma med allt vad det innebär, så vi försöker allt hålla oss borta!
 
Natti Natti.
#1 - ISA

haha men åh, ibland är det så kul att vara prakt-turist ju ;)

Svar: Haha, så länge det inte inkluderar att stå i kö till ett museum i tre timmar så är jag med dig :)
Skattkistan

#2 - Ylva

Åh, London! <3 Det är helt okej att vara turistig ibland ;)

Svar: Tycker jag med :) London är fantastiskt trevligt! Storstad, men känns inte så stort ändå :)
Skattkistan