Skattkistan

Det där med förvaring.
 
 
  
Jag är så himla nöjd! Det fick nämligen bli ett helt gäng korgar på Mio i eftermiddags. De var ju precis sådär fina som jag hoppats på. Dessutom fick jag en check på 300 kronor att utnyttja vid köp för minst 600 kronor med Mio's katalog i förra veckan. Så nu fick jag fyra fina korgar; två stora & två lite mindre för 360 kronor totalt. Det kallar jag ett kap!
 
Nu ska jag bara passa på att rensa lite bland alla leksaker när vi ändå har kaos. Kaos är det eftersom vi fick städat hemma idag och jag slängde in allt som låg och skräpade på golvet i Disa's garderob inför städningen...
 
Efter flytten har båda mina tjejer massor av plats att leka på i sina respektive rum. Nöjd var're ja :).
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så fint! :)

Svar: Tack snälla! Jag tycker att det blev himla bra. Och fint :)
Skattkistan