Skattkistan

My best friends wedding party.
För två veckor sedan så var min semester på upphällningen och jag förberedde mig för att vara toastmadame på min bästa väns bröllopsfest. Det var så himla roligt hela kvällen & nervositeten la sig sig lite efter ett par turer med micken så jag tyckte knappt att det var jobbigt när det var dags för mig att hålla tal. Men nu tänkte jag att vi skulle titta på lite bilder från dagen & kvällen. Höll inte speciellt mycket i kameran själv då jag hade fullt upp ändå, men min kära sambo gjorde ett bra jobb ♥.
 
Jag återanvände en gammal favorit till klänning. Den känner jag mig himla fin i och så passar den fint till en fest som inkluderar mycket mat - det syns inte att man ätit mycket eftersom kjolen är vid :)
 
Jag fixade ett fotobås som användes flititgt under kvällen.
 
En spänd fru Roloff i väntan på alla sina gäster...
 
som sen kom och hade med sig både en och annan paket :)
 
Som en liten överraskning kom prästen och välsignade Sara's och Freddie's ringar. De hade nämligen inte hunnit skaffa några ringar när de spontant gifte sig vid sin sons dop tidigt i våras.
 
Här börjas det i fotobåset. Jag, Sara & Erika.
 
Saras söta kusin Emilia som sjöng alldeles fantastiskt fint för brudparet. För dig med Lars Winnerbäck i en himla fin version.
 
Fina Erika & Jon.
 
Och min partner för kvällen. Freddies bror & toastmaster!
 
Saras tjusiga lillasyrra Hanna.
 
Och min kompis Lina gav äktenskapliga råd. Det gjorde vi alla... men några av oss utan att ha så mycket koll på hur det är att vara gift :)
 
Stina till exempel. Livet som ogift är ju också himla bra!
 
Sara & hennes moster (tror jag?!)
 
Happy jump!
 
Ett försök till samlingsbild på festens alla kvinnliga gäster.
 
Här framför Freddie något fint från scenen. Jag minns faktiskt inte alls vad... :)
 
Och slutligen. Min fina och underbart kära vän. Tack för att vi fick vara med och fira er kärlek. I love you!
#1 - Sara 'n

Av hela mitt ( och Freddies med) hjärta, tack! Jag är så glad och tacksam! Festen var så kul! Älskar dig!!! Puss

Svar: Det tycker verkligen jag också! Superkul & så himla fint. Puss!
Skattkistan

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Såg ut som en underbar kväll! :)

Svar: Det var det! Kalasbra :)
Skattkistan

#3 - Anonym

Vilka fina barpallar! Var kommer de ifrån?

#4 - Anonym

Vilka fina barpallar! Var kommer de ifrån?

Svar: De är köpta på http://www.cultfurniture.se/ :). Bra sida som jag verkligen kan rekommendera! Snabb leverans och bra priser.
Skattkistan