Skattkistan

Varför ge sig på småsten när man kan bestiga berg!
Klockan har just blivit 22 och det är dags att krypa neri sängen. Imorgon ringer klockan nämligen innan halv sex. Varför det kan man undra, när jobbet inte börjar förrän 08.00. Jo det för att jag är completely-out-of-my-mind. Jag ska nämligen ge mig på den där trappmaskinen igen! Imorse var nämligen min kollega där (han som utmanade mig i förra veckan) och gjorde 320 våningar. Trea tvåa nolla jäkla våningar! Ingen dålig träning, det är 18 trappsteg på en våning.
 
Tävlingsinriktad som jag är (eller dum i huvudet!) så kan jag inte annat än känna mig utmanad. Kan han så kan jag! Men frågan är bara om jag hinner till jobbet innan åtta... ;)
 
Återkommer imorgon när jag hämtat mig.
Sweet dreams!
 
 
Denna fina poster hittar ni här.
#1 - Sara'n

Lycka till knas-fia!!!✌️👏🏻

Svar: Tack älskade vän! Puss
Skattkistan

#2 - Emma Vuckovic

Lycka till! Själv stiger jag upp i ottan för att cykla till jobbet imorgon 😉 Får bli onsdagens träningspass tor Kosta-Lessebo 👍

Svar: Du är ju alltid så himla grym Emma! Jag förstår inte hur mycket energi du har :) Inspirerande! Transportträning är ju så himla bra. Kram på dig.
Skattkistan

#3 - Anonym

Tycker du är jätte duktig. Det är så kul å följa din blogg. Så skönt å slippa läsa massa sponsrade inlägg. Håller tummarna att du klarar det idag.💪

Svar: Tack snälla! Det gick :) Och jag är himla nöjd över att jag gjorde det! Det kändes som en himla bra träning att genomföra redan innan frukost. Kram på dig,
Skattkistan

#4 - Lena

Haha, så himla kul att känna sig lite utmanad i träningen! :D

Svar: Ja det är ju det! Och med en utmaning så tar man ju det lite längre än man annars gjort :) Tjoho! Nästa steg blir att förbättra tiden!
Skattkistan

#5 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Heja dig! Hoppas att det gick bra :D

Svar: Det gick jättebra faktiskt! Jag klarade det :)
Skattkistan