Skattkistan

Glöggmyset.
I eftermiddag hade vi ett gäng vänner hos oss på lite glöggmys. Men om jag ska vara riktigt ärlig så blev det inte så värst mycket glögg - men desto mer julgodis :).
Alla vänner hade med sig minst en sort så det blev endel... Förutom att vi fikade så hann vi med att prata lite och så bytte vi lite julklappar med varandra. Passande nog fick jag tandborstar, flux flourskölj och några såna där pinnar att göra rent mellan tänderna med. Bra som motvikt till allt godis! Tack för det Erika. 
 
Hur som helst, himlans mysig att ha våra härliga vänner med barn på besök (och ni som blev sjuka eller inte kunde komma, er saknade vi!). Vi ♥:ar er alla!
 
Fika en masse. 
 
Saras grymma saffransfudge. Skulle gissa att hon använt det här receptet? 
 
Sara, Vidar & Erika.
 
Här sitter jag och väntar på fika.
 
Hej hej!
 
Årets julgran på plats. 
 
Några av de absolut finaste som finns. Mina, och mina vänners barn!
#1 - PLAINDAYS

Så mysigt det såg ut :) god jul!

Svar: God Jul på dig också!
Skattkistan

#2 - Rebecca Adnell

Vilka mysiga bilder <3

Svar: Tack! Det var just mysigt... och gott :)
Skattkistan