Skattkistan

Ny månad, nytt jobb!
Tjoho. Idag börjar jag mitt nya jobb!
Igår gick "flyttlasset" inne på kontoret och jag fick efter åtta år på bygget ta hissen upp en våning med kontorsstol, skärmar och allt. När jag stämplar in idag gör jag det från plan två!
 
De känns helt galet och läskigt. Men samtidigt väldigt rätt. Det var dags. Nu blir det nya kollegor (well de gamla finns ju såklart kvar, men en trappa ner) och helt nya arbetsuppgifter. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte riktigt vad jag givit mig in på, men nu kör vi!
 
 
#1 - Therese- Olivia och Noels mamma

Spännande! Hoppas du kommer trivas bra! Du kommer säkert göra ett grymt jobb👍

Svar: Tack! Det är rätt så förvirrat fortfarande vilket är rätt ovant när man gjort ungefär samma sak med lite variation i åtts år :) Men hoppas att jag ska trivas och tror nog att jag kommer att göra det! Kram
Skattkistan

#2 - Jonna

Jag är lite nyfiken på vad du och arkitekten kom fram till :)

#3 - Jonna

Jag är lite nyfiken på vad du och arkitekten kom fram till :)

Svar: Ojoj! Vet du vad, nu har vi fått en liten ritning och den ska jag minsann visa er :) Kram!
Skattkistan