Skattkistan

Härliga semester!
 
Precis så här härligt tycker jag att det är med semester! Men nu tar jag semester från semestern i en vecka och hoppar in på jobbet. Tjejerna får dock fortsätta med sommarlov och hänger med sin pappa i en vecka. De kommer säkert att hitta på en massa bus som jag kommer att önska att jag vore med på, men på seneftermiddagarna och kvällarna så kommer vi kunna låtsas att vi har semester allihop. Dessutom tycker jag att det känns himla bra att ha halva sommarsemestern liggandes framför mig!
 
Ikväll får vi förresten hem Milo efter ett helt gäng veckor hos sin andra familj, har allt saknat honom den lilla hårbollen ♥.
 
Jag har massor av bilder från västkusten att visa er, men det får bli en annan kväll för nu ska jag gå och lägga mig.
Natti Natti.
#1 - Anonym

Kul att höra att det är fler som har delad vårdnad om djuren. Snart nio år med katt som byter adress ☺️ //Carro

Svar: Haha, trodde nästan vi var ensamma om detta :) Men det funkar ju himla bra tycker jag, så vi fortsätter. Kram!
Skattkistan

#2 - Emma Vuckovic

Jag börjar oxå jobba idag... Har varit ledig 4 veckor & ska va ledig v 33 också. När är du ledig igen? KRAM

Svar: Du verkar ju ha haft det alldeles underbart Emma :) Kroatien alltså, dit åker man ju gärna igen! Jag är ledig 31-32 och börjar sen jobba igen. Underbart att ha veckor kvar!! För att inte tala om Nice i september (även om bombningen skrämmer något) och Thailand i November :) Stor kram
Skattkistan