Skattkistan

Sommarbukett.
 
När jag och tjejerna var på väg hem från våra vänner ikväll så fick jag se att det växte lupiner i vägkanten. Det blev en tvärbroms (nästan!) och så plockade jag med mig en härlig sommarbukett hem. Härligt är också kvällsljuset & att det faktiskt i skrivande stund inte hunnit bli mörkt utomhus. I love it!
#1 - Lena

Härligt med vilda blommor . :)

Svar: Visst är det underbart!!
Skattkistan

#2 - Victoria

Va fint att ha det i kannan, eller ska man säga vas? :D

Svar: Hehe, kanna och vas går lika bra :) Ibland serveras det saft ur den och då får det vara en kanna. Nu en vas :)
Skattkistan

#3 - Micha

Åh, jag älskar lupiner! Och ljuset!

Svar: Jag älskar också lupiner! Det är så mycket sommar.
Skattkistan

#4 - ISA

men så fint! blommor kan göra en så glad :))

Svar: Ja visst gör de! Så fint :)
Skattkistan

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men guuuuudarns så himla vackert då!! :D :D

Svar: Visst är det! Underbara sommar :)
Skattkistan

#6 - mittlivkreativ.se

Lupiner känns verkligen som sommar. Vi brukade plocka till skolorna förr längs vägkanten för att dekorera avslutningen. vackert!