Skattkistan

När det enklaste också är det godaste.
Först och främst. Tack som tusan för alla grattisrop som jag fått angående mitt nya jobb. Det känns himla kul! Jag kommer att börja på utvecklingsavdelningen på jobbet och där arbeta med vårt internetbaserade bokförings- och faktureringsprogram Visma eEkonomi. Jag kommer i mitt jobb ha möjlighet att kunna vara med och påverka hur produkten jag själv använder för mitt företags administration ska utvecklas  - hur bra?
 
Igår kväll åt vi och drack lite gott för att fira mitt nya jobb och att vi har semester. Well, P måste jobba en del i helgen och det behöver även jag (med Fröken Rut) men det är ju iallafall helg :).
 
Det godaste är enligt mig ofta det enklaste så en fin köttbit, här oxfilé. I
Det viktigaste? Inte steka den för länge!!
 
Lite smörfräst sparris... och svamp för den som gillar det :)
 
Och så addera en sallad och bea, så är lyckan gjord!
#1 - Elle

Du inspirerar så mkt med dina matinlägg, som tex i somras grillade jag färsk broccoli för att jag sett det här och jisses vad gott! Så tack för det 🙂

Svar: Tack, vad glad jag blir! Ska försöka bli bättre på att få till såna inlägg :)Kram på dig.
Skattkistan

#2 - ajlimullersandvik.blogg.se

det ser lätt och gott ut :)

Svar: Eller hur! Så gott och smidigt med en "enkel" sallad till. Kram!
Skattkistan

#3 - Louise

Mums vad gott det ser ut!👌😋

Svar: Eller hur! Galet gott :)
Skattkistan

#4 - Therese & Odd

Jättegrattis till jobbet! Så kul!! Lycka till!

Svar: Tack snälla :)
Skattkistan