Skattkistan

Nya utmaningar.

Imorgon är det min sista arbetsdag på nästan tre veckor. Det känns helt galet!

Något mer som är galet är att det blir första advent till helgen när vi kommer hem från Thailand. 

Sist men inte minst. Något som är än galnare. Den 1/12 väntar nya utmaningar mig på jobbet.

Efter 8 år inom sälj på Visma Spcs är det dags att lära nytt. Hos samma arbetsgivare men ändå väldigt annorlunda mot det arbete jag har och gör idag.

Hello Product Unit och allt nytt och spännande jag har framför mig!

 
#1 - Erika

Åå men grattis gumman! Kul att det blev så :) Såg att du ringde. Jag var på Izikaya Moshi (stavning?). Kan vi höras imorn? Puss!

Svar: Absolut! Det kan vi. Var inte något viktigt :) Kram!
Skattkistan

#2 - Eva-Lena

Och när du kommer hem är det nästan dags för Kent! Ha en härlig semester

Svar: Ja visst är det! Har laddat med massa Kent på offline-listor :) Tjoho! Bra kväll på gång den 3/12! Kram
Skattkistan

#3 - Emma

Stort grattis och välkommen till PU =)

Svar: Tack Emma :) Ska bli riktigt kul!
Skattkistan

#4 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter verkligen fantastiskt ju :D :D

Svar: Ja det ska det verkligen bli!! :)
Skattkistan

#5 - Anonym

Trevlig resa och lycka till

Svar: Tack :)
Skattkistan