Skattkistan

She's back.
Då har det vart tyst ett tag här på bloggen igen. När vi var på semestern prioriterades den bort (hallå, semester!) och sedan vi kom hem i onsdags kväll har jag antingen fixat inför kalaset som vi hade för vår blivande tvååring idag, eller så har jag sovit. Hujedamig vilken jetlag man kan ha... speciellt om man är två år!
 
Själv har jag rest till asien vid två tillfällen tidigare och har inte haft jättejobbigt med att vända tillbaka dygnet. Ungefär lika lätt har det varit för mig den här gången, men våra tjejer började med att vakna mitt i natten (typ runt 03.00) och tyckte att de var färdigsovna... men nu börjar det äntligen ordna till sig. 
 
Thailand var alldeles fantastiskt, och jag lovar att bjussa på bilder. Ska bara pilla lite med dem först. Men hur som helst, jag känner att jag har saknat bloggen och nu är jag pepp på att blogga igen!
 
Nu ska jag preppa ett långt Thailands-inlägg, men innan det publiceras har ni här en liten sneak-peak ;).