Skattkistan

En lördagsutflykt.
På lördag har jag en riktigt rolig utflykt planerad. En utflykt som innebär en rejält tidig uppstigning, fikafix kvällen innan, ett laddat bankkort & en rejäl dos energi (och kanske lite hjälp på traven i form av smågodis el liknande :))
Hade jag läst dessa rader hos någon annan så hade jag direkt tänkt att det handlade om en Ullaredstur, och precis så är det! Fast Ullaredsbesöket är faktiskt en bisak till den här lilla utflykten. 
Min kompis Lina, som är ungefär lika tokig som jag, och jag ska nämligen åka till Göteborg och gå på Mini Rodini's outlet där :). Jag har aldrig varit på något liknande innan, men jag har hört att man kan göra sig en del riktigt braiga fynd! Hade vart kul med en ny vinteroverall eller varför inte lite somriga kläder till Thailandsresan?
På vägen hemåt så svänger vi inom Ullared och passar på att fixa lite födelsedagspresenter (Disa) och julklappar. Det är ju inte klokt, men i veckan när vi kommer hem från Thailand igen så är det första advent och därefter bara springer ju dagarna iväg.
Så nu är det bara att börja skriva på inköpslista, både till outleten och till Ullared. Den förstnämnda är dock rätt svår då man inte har någon aning i förväg vad som kommer att säljas. Men som sagt, vinterplagg typ overall hade vart en hit!
 
Hade vart kul att hitta något print där det finns plagg i storlekar som passar bägge tjejerna, så att de kan matcha varandra lite :).
#1 - Mari

Jag är så ladda för MR outleten !!! 😊

Svar: Jag med :) Ska bli superkul!! Har du vart på något liknande förut? Typ i sthlm?
Skattkistan

#2 - Mari

Nä, det blir premiär. Tror på kaos, trevligt folk och lååånga köer 😊

Svar: Det tror jag med! Och hoppas. Ska bli himla kul iallafall :)
Skattkistan

#3 - Elisabeth

Haha, jag gissade direkt på MR-outleten! 😉😂 Hade gärna åkt jag med!

Svar: Ska bli superkul inbillar jag mig, och hoppas på att kunna göra några fina fynd!
Skattkistan

#4 - Anonym

Hur gick lördagsutflykten? Så nyfiken..

#5 - Anonym

Hur gick lördagsutflykten? Så nyfiken..

Svar: Åker imorgon :) Återkommer med mer om det, promise!
Skattkistan