Skattkistan

Ett efterlängtat paket.

Igår fick jag hem ett efterlängtat paket. Mina nya hörlurar med bluetooth och därmed möjlighet till att lyssna på musik sladdlöst!

Provlyssnade dem i morse när jag tränade och ljudet var toppen, men av någon anledning fick jag inte till det med bluetoothen. Så med sladd vet jag iallafall att de funkar prima. Att de är galet snygga det vet jag också. Nu ska vi bara få till funktionen utan sladd också så är lyckan gjord :).

På bilden anar ni även min nya telefon, en Huawei Honor - väldigt iPhone-lik men android med en bra kamera! Ska bli spännande att se om jag kan vänja mig vid användargränssnittet... lite Apple-fierad har man ju ändå blivit.

 
#1 - Anonym

Jag har fått igång mitt nu... underbart

#2 - Anonym

Jag har fått igång mitt nu... underbart

Svar: Fubbigt! Hur gjorde du?
Skattkistan

#3 - JUNITJEJ

Så fina!

Svar: Visst är de! men så himla störigt, jag får inte bluetoothen att funka :)
Skattkistan