Skattkistan

Vips så var det helg igen!
Inte klokt vad tiden springer iväg. Nu är det fredag igen. Efter en intensiv vecka på flera sätt så känns det riktigt skönt att ha fått ta helg. 
 
Ikväll blev det hämtmat, brasa & soffhäng med hela familjen. Barnen har sovit hos farmor & farfar inatt så det blev extra mysigt att få hänga med dem i eftermiddag och ikväll. Och imorgon blir det ju som jag skrivit tidigare en tur till Göteborg & Ullared. Tjoho så kul det ska bli! Dock galet tidigt. Klockan ringer redan 03.15!!! Är man galen så är man. Och åker man långt för att få handla, så vill man ju komma in...
 
Misstänker att det inte blir många knop gjorda imorgon när vi kommit hem. Ett glas vin på maten och en filt över sig i soffan jämte den stora älsklingen när tjejerna har somnat, så är lyckan gjord ♥.
 
På söndag ska Petter spela golf och jag hänga mer med tjejerna. Kanske får passa på att baka lite inför nästa helg då vi ska fira P :). Eller kanske passa på att träffa några vänner kanske. Sugna?! Hör av er vet ja.
 
Nu ska jag lägga fram kläder, preppa kaffe-bryggaren & skriva lite mer på inköpslistan till Ullared. Än så länge har jag inte skrivit så mycket alls. Men får en feeling finns det nog risk att kortet går varmt imorgon, i Ullared men framför allt i Götet :).
 
Har förresten en liten kul hemlig grej att berätta imorgon. Den har med mitt intresse som vi går in lite på ovan att göra...
 
Ha en härlig fredagskväll kära vänner!
 
Det är ju så mörkt när man väl kommer hem på kvällen att det knappt är lönt att plocka fram den stora kameran för att fota något. Men mobilkameran och Instagram (där jag heter Frokenfraken82) går iallafall lite mer varma. Här från kvällens fredagsmys med Bento-låda från MoshiMoshi.