Skattkistan

Fredagens tjejmiddag.
Hej hej där i spegeln! Då var det dags att hoppa in i bilen & köra iväg på trevligheter. Min vän Erika fyllde 35 år i förra veckan och det firades med en himla trevlig tjejmiddag i fredags. 
 
Paket till födelsedagsbarnet. Älskar det fina omslagspappret, det kommer från Lagerhaus.
 
Mötte upp Sara i stan & vi åkte ut till Gransholm där Erika bor. Då vi var några minuter tidiga passade vi på att fota lite i den härliga kvällssolen.
 
Väl framme hos födelsedagsdamen vankades det bubbel.
 
Och så en riktigt fin medelhavsbuffé som Erika beställt hem. Gött att köpa sig fri från fix ibland :)
 
Så många goda ostar och marmelad.
 
Sallad på stort fat är så mycket tjusigare än i skål tycker jag.
 
Erika hade dukat fint och lite höstigt... även om det var sommarvärme ute.
 
Ett av mina två stora lass med mat. Så gott!
 
Madde.
 
Och Susanne. Himla kul att träffa nya trevliga människor.
 
Lite tårta till efterrätt - en chokladig historia.
 
Se där ja. Då får vi se om det som sägs stämmer ;).
 
En glad födelsedagstjej ♥
 
Många trevliga diskussioner blev det. Vid 11-tiden hoppade jag in i bilen och körde hem. Ville vara pigg och utvilad på lördagens konferens.
 
Grattis igen fina vän & tack för en super kväll. Kul att du gillade presenterna också :)
 
#1 - Erika

Tack själv fantastiska du för en såå trevlig kväll! Och tack för att du tog så fina bilder. Kommer nog sno en del av dem ;) Puss!

Svar: Varsågod min kära vän! Det var så himla mysigt :) Tjejkvällar for the win! Puss
Skattkistan