Skattkistan

Solrosor & fikamys.
Igår efter förskola & jobb så stoppade jag in tjejerna i bilen och åkte tillbaka in till stan. Vi började med ett stopp på Villa Vik. Där blev det lite fika. För mig själv en galet god cornflakeskaka (typ kola & cornflakes med en chokladfot) och så kaffe. Tur för mig att jag inte har sockerförbud längre... denna var väldigt söt!
 
Billie smaskade på prinsesstårta...
 
och Disa skulle absolut ha en glass... tills hon kom på att Billies tårta nog var godare :)
 
Efter fikat så tog vi bilen in till centrum och solrosfältet.
 
Så härligt med ett hel hav av solrosor. Mitt i stan!
 
Gult är fint!
 
Och dessa vackra som en förskola planterat mitt i solrosfältet.
 
Minizuccinis.
 
Och fantastisk kål. Nästa år ska jag minsann odla mer!
 
Vi tog även en tur bland kolonilotterna. Så mycket fint. Härligt att det finns möjlighet att odla på en kolonilott i stan för alla de som bor i lägenhet.
 
Ännu mera kål.
 
Och min lilla busiga skrutta ♥.