Skattkistan

It's my birthday party.
Igår firade vi min födelsedag tillsammans med närmaste familj och släkt här hemma hos oss. Som vanligt blev det trångt och krävde sin lilla ommöblering, men det var det värt. Så himla kul att träffa alla!
Vi åt god smörgåstårta från Café Masugnen efter att den här "fröken duktig" bestämt sig för att köpa sig lite fri. Bakade trots allt kärleksmums, bullar och tårtor själv... ;)
Tårtorna blev inte helt som mallen, men jättefina och goda. Och det blev en hel över (galet mäktiga!) Så kan hända att den får följa med till jobbet imorgon, kanske glädjer det någon ;).
Och så blev jag uppvaktad med ett gäng fina presenter. De tror jag minsann förtjänar ett eget inlägg!
Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på ett avsnitt Suits tillsammans med min älskling och njuta av den sista kvällen som närmare 30 än 40 ♥.
 
Mina svärmor och svägerska!
Smörgåstårtorna från vårt Café Masugnen här i byn. Det gäller ju att stötta lokalt när man kan!
Min grymma kusin Stina. Som snart avslutar sin sista termin på sin utbildning till inköpare, och som redan nu har kirrat ett schysst jobb inom sitt område och påbörjat det samtidigt som hon roddar med familj och avslutandet av sina studier. Way to go girl! 
Min syster♥.
Två sötnosar - min kusins kiddos Theo och Maja.
Och så den här gosungen som jag hoppas få träffa och mysa med igen snart. Syrrans Noomi.
Pretty pleased med fikabordet! 
Ser ni quoten i baskgrunden? ;).
Och så de dära tårtorna då. Som blev goda, mäktiga och alldeles jättesnygga om jag får säga det själv.
Och det får jag ju!
Eller vad sägs om denna close-upen? :)
För att inte tala om mina egna tjejer! 
Eller de här två i fina kronor från Hans & Mary.
Dessa ögon och kinder. Mosters goding!!
Så söta så ♥♥♥ 
 
Med denna kram säger jag stort tack till alla som kom för att fira mig. Love love love!
 
#1 - Karolin

Helt underbara tårtor 😍 Kör en copy på den till kommande 30+30års galej här 💃👵🏻💤💤

Svar: Det gör du helt rätt i! Recept och det där kommer :) Eller så gör du bara något som liknar.
Skattkistan

#2 - Bella

Härliga bilder, och grattis i efterskott!

Svar: Tack snälla!
Skattkistan