Skattkistan

En söndagseftermiddag i Stockholm.

Hello från ett hotellrum på åttonde våningen på Scandic Hagmarket i Stockholm. 

Imorgon ska jag gå på kurs i stan och det var billigare att ta ett söndagsflyg och en natt på hotell än att stressa med morgonflyget o flygbuss imorgon. Och då har jag bara räknat kronor för min arbetsgivare... rätt många vunna timmars sömn för mig också 😊. För att inte tala om gott käk på Urban Deli och Fifty shades darker "helt allena". Härligt att bara få hänga med sig själv nån gång ibland. Även om hemma alltid är bäst! 

Nu ska jag krypa ner och maximera sömnen. Imorn bitti blir det en tur till hotellets gym innan frukost och en fhv riktigt givande utbildning.

Kul att se att ni tittar inhär fastän inläggen kommer mer sporadiskt. Avisera gärna er genom hjärtat nedan, om ni nu gillar 're alltså ❤.
Love