Skattkistan

Fantastiska fredag!
Vilken underbar dag det ser ut att bli. Jag ställde klockan tidigt imorse och tog en längre promenad än vanligt med hunden innan jag väckte resten av familjen. Kidsen var på fredagshumör (soligt!) och pepp inför att mormor ska hämta dem på förskolan idag. Sambon hade sovit gott & vi hann äta frukost tillsammans helt utan stress innan jag fick ta mig en kort Fröken-Rut-jobbtur på morgonen. Nu är jag på jobbet och ska kicka igång min Competence Day - dvs kompetensutvecklingsdag. Vilket vi har en fredag i månaden - hur grymt som helst!
 Och så slutar jag tidigt idag, så helgen blir extra lång :) 
Det gick förresten riktigt bra med VV första veckan, strax över 2 kg ner och jag har inte ätit något godis eller annat skräp under vardagarna. Känns himla bra.
Ha en underbar fredag finingar!