Skattkistan

Färgglatt på jobbresan.

God kväll!

Sitter i en hotellsäng på Scandic Byporten i Oslo, ganska sliten efter en lång (tid)fast ändå inte så lång (distans)resa.

Jag är i stan på jobb. Jag ska träffa ett par kollegor varav en jag kommer arbeta mycket med tiden framöver. Och även om Skype är bra så är ju irl bättre!

Ska bli kul att få se Vismas huvudkontor också, det blir första men förhoppningsvis inte sista gången.

Som alltid är det ju himla lyxigt att bo på hotell. Särskilt när man reser så här i jobbet. Få ha en stor hotellsäng för sig själv, sova ostört och bara promenera över till restaurangen för frukost. Jag ska dessutom passa på att träna imorgon bitti innan frukost - bara för att jag kan :).

Sweet dreams till er ❤.

Ps. Fick inte med mig den svart/vita garderoben på resan.

#1 - FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, älskar hotell :D

Svar: Jag med 😊Känns alltid så lyxigt att krypa ner i en säng man inte själv har bäddat och äta frukost man inte lagat 😉
Skattkistan

#2 - anna

Var är den gula koftan ifrån?

Svar: Jag ber om ursäkt! Bättring utlovas ❤
Skattkistan

#3 - Anonym

Varför svarar du inte på kommentarer?

Svar: Hej! Och förlåt att jag har varit dålig på att svara. När jag väl haft tid att sitta vid datorn så har jag fokuserat på att skriva själv o inte på kommentarer jag fått, men när jag tänker på det är det ju ganska dumt. Bättring utlovas! Stor kram o tack för att du kommenterar
Skattkistan