Skattkistan

Stughäng på Öland.

Äntligen är semestern på gång ordentligt och jag och tjejerna åkte efter dagens kalas (där vi firade att gamlamormor Stina blir 97 år)vidare till ett somrigt och soligt Öland där Lina, Noomi och morfar väntade. Mormor hann vi träffa en stund innan hon åkte hem för att jobba, alla har ju tyvärr inte semester :(. 

Vi har haft en helt underbar ljummen kväll där vi efter kvällsmaten promenerade ner till havet för ett kvällsdopp. Barnen sprang omkring som nakenfisar, badade, gungade och busade om vartannat. 
Nu sover de sen någon timme och strax ska jag göra detsamma. Hoppas på fin dag imorgon med, då hoppas jag kunna övertala gänget att åka till en strand på östsidan av ön. Vi besökte den i fjol och jag blev hooked. Vit sand, klart vatten...😊

I will show you.

#1 - Erica

Åh, vi är på semester på Öland nu så tar tacksamt emot alla tips på vad en barnfamilj kan se och göra! Ser framemot bilder från stranden!

Svar: Åh sorry Erica! Om jag hade vart lite mer flitig på bloggen hade du ju kunnat få lite tips, även om jag ska vara riktigt ärlig och säga att vi inte har hittat på så mycket på Öland ändå. Det har liksom blivit så att vi mest åkt dit tidigare för att träffa familjen. Men i veckan åker vi dit igen och nu hoppas jag på att se oss omkring lite! Hade ni det bra? Kram!
Skattkistan