Skattkistan

Att fylla år.
Om nästan precis en månad så fyller jag år. Lite halvjämnt sådär, nämligen 35! Det kommer jag fira både tillsammans med min närmaste släkt & med mina tjejer. Inbjudningar kommer inom det närmaste just so you know ;).
Och med födelsedag så kommer även önskelista, för jag gillar födelsedagspresenter. Både att ge och att få!
Presenter som alltid går hem hos mig är upplevelser. Att se och göra nya saker berikar ju livet. Och att få möjlighet att göra det med dem man gillar gör det ännu finare.
Sen gillar jag inredning. Det mesta från Svenskt Tenn går hem. Daggvasen och Vänskapsknuten är dock två favoriter. Men sköna sängkläder, gärna i linne & grönt gillas. Vi får ju ett nytt sovrum i höst (om allt går som det ska!). 
Tishan från Ganni är grym och likaså pastelliga sneakers. Hello spring I'am ready for ya ;).
Och så är det ju underbart med blommor. En fin och vild bukett blommor går alltid hem ♥. Och så hade det vart himla fint att kunna gro egna groddar hemma.