Skattkistan

En bättre lördag.
Min fina lilla tjej och jag åkte tidigt in till stan för att möta upp ett par kompisar för lite fikadejt.
 
Här har vi dem, de "små" kidsen. Så mysigt att bara ta med sig ett barn på stan. Och lugnt :)
 
När vi kommit hem igen hängde vi ute i solen hela familjen. Jag kan säga att en yngre familjemedlem missuppfattade solen och värmen och kom utspringande på terassen enbart iklädd baddräkt. Det var ju soligt... 
 
Och här sitter glidarPetter i sin sköna fåtölj. Men när man inte har fått ut några utemöbler på altanen så får man ta saken i egna händer. 
 
Kvällen spenderades med bokföring (!!) och Mellomys. Har i och med mitt nya jobb (där jag arbetar med utveckling av systemet jag själv bokför i) blivit lite störd och tyckte faktiskt att det var riktigt kul att bokföra igår. 75 verifikationer senare så har jag kommit på minst två saker som jag tycker vi ska förbättra i eEkonomi för att underlätta för våra kunder :).
 
När det gäller Mello så tycker jag det var OK med Robin som vinnare, men vi var flera här hemma som egentligen hejade på Wiktoria.
 
Strax är det dags att hoppa på ett tåg och åka söderöver och äntligen få träffa min lillasyrra och hennes familj igen - det var alldeles för länge sedan sist. Och imorgon åker jag till Rom med jobbet :)
 
Ha en härlig söndag!
Kram Jennie
#1 - JUNITJEJ

Så mysig dag!

Svar: Ja! Så mysigt att kunna hänga ute i solen 😍
Skattkistan

#2 - Claudia

Oh vilken roande Disa, så roligt. :-)

Vi också njutade av Melo, men vår klar favorit var Nano - redan efter förste deltävlingen.

Svar: Hehe, eller hur! Hon är crazy! Jag gillar också Nano, men inte så "Mello" :) Kram!
Skattkistan