Skattkistan

When in Rome.
Oj oj vad tiden går! Är det inte måndag så är det fredag ;). Men jag gissar att det är bra, för har man kul så springer ju i regel tiden iväg! Och mycket roligt har jag haft och har.
Har precis kommit hem från ett par härliga dagar tillsammans med en del av min familj (Petters sida) i fjällen. Men innan dess var jag i Rom med jobbet och ett fyrtiotal kollegor. Så jag tänkte jag skulle börja med att visa er lite bilder därifrån. Enjoy!
Utsikten från mitt och min roomie Ida's hotellrum. Could be worse...
En första utomhuslunch för det här året. Låt det bjudas många sådana!
För att inte tala om goda koppar kaffe i solen!
Här kan man va!
Och här.
I love fina skyltar. Som denna. Ingen aning vad den säger. Men fin är den!
Vi gjorde en vacker stadstur! Här har vi THE team :)
Och min sköna norska kollega Ida! En sån där tjej som man inte kan bli annat än glad av ♥.
Är man vid Fontana di Trevi så...
Härligt gäng i härlig kvällssol!
Det skrev historia denna resa. Jag åt nämligen oliver för första gången utan att tycka att det var vedervärdigt. 
Ja ni ser ju :).
Tibern by night. För visst är det Tibern?
Alltså. Smala gator och gränder är så fascinerande. Jag vill bara gå på upptäcktsfärd! Helst hela vägen in i lägenheterna som finns där. Kanske bli bjuden på kaffe? :)
Gelato! Klart man ska ha gelato när man är i Italien. Jag valde capuccino och nutella!
Det växte underbara apelsinträd mitt i stan.
En bättre lunch...
Och lägger man till det här och delar på två så blir det än bättre. Varför välja en när man kan beställa två och dela :).
Vi bodde precis i närheten av Colosseum, så ett besök dit var ett must-do. Ett imponerande bygge!
Underbart kvällsljus igen.
Tänk om ett par veckor när allt detta blivit grönt ♥.
#1 - Carolin

härliga bilder :D