Skattkistan

Gå-bort-present.
 
 
Blommor & choklad brukar ju gå hem, så jag körde på ett säkert kort ikväll när vi var bjudna hem till Staffan & Rebecca
Blommorna behövde jag inte jobba så mycket med, men burken med bollar gav mig pyssel halva förmiddagen ;). Perfekt att fixa julgodis & dela med sig av det direkt, då blir det ju inte för mycket av varje sort. Och så har man en anledning att göra fler varianter :). 
 
Hann inte med att smaka någon av bollarna själv innan det var dags att ge sig av på middagen ikväll, men pepparkaksbollarna har jag ätit innan och receptet på dem hittar ni ju här. Mariannetryfflarna här & dem med daim i här. Ska ge mig på och testa dessa imorgon kväll... om jag inte föder barn då vill säga ;)...
 
Tack för ikväll fina vänner!
#1 - rememberthiis.blogg.se

Så fint :) perfekt present ja. Och ser lite lyxigare ut när du fixat till det så¨

Svar: Hehe, ja man kan ju piffa med det hur mycket som helst :) Men det här var ju bara en gammal burk och lite dymotejp ändå!
Skattkistan

#2 - Mikaela

Sjukt bra ide, tack för tipset. Hur gjorde du texten?

Svar: Enkelt! Med dymo märkband o labelwriter 😊
Skattkistan