Skattkistan

Före och efter.
 
 
 
Imorse hade jag månadens PT-pass med Betty och jösses sicket kul (och jäkla jobbigt!) pass hon satt ihop åt mig nu. Det ska bli riktigt kul att köra i veckorna framåt. Jag bad henne även att ge mig övningar för att öka på chanserna för att jag ska klara av nästa mål, så det gjorde hon. Vi avslutade dagens pass med att ta nya bilder, de första tog vi på det första PT-passet i november. Tänkte att det kunde vara kul även för er att se dessa. Bilderna till vänster är från i november och de till höger togs idag, visst har det väl blivit lite skillnad? Kanske är jag självkritisk, men från sidan ser jag inte så mycket skillnad mer än hållningen möjligtvis har blivit något bättre. Bakifrån däremot tycker jag att att jag ser betydligt starkare ut och framifrån har nog magen gått ihop lite!
 
Mitt mål med träningen var inte att gå ner i vikt så jag har inte ändrat något på min kosthållning under den här tiden utan bara min träning. Hade jag dessutom gjort det hade jag ju förstås fått andra resultat. Mitt mål var uteslutande att känna mig starkare och att det gärna fick synas, vilket jag tycker att det gör! Jag är nöjd.
#1 - Snoffsan

Helt ny rumpa ju!! 👍👏💪

Svar: Hehe, ja faktiskt har den ju ändrat sig lite. Det hade jag inte hängt med på :)
Skattkistan

#2 - Erika

Men herregud stumpan vilken förvandling! DU ÄR GRYM! Ryggen, rumpan och magen är det sån skillnad på! Stark och fast ser du ut att vara och jädrans vad peppad jag blir nu. Hejda dig! Puss!

Svar: Tack gumman! Du är så himla grym du med. Ska vi träna ihop igen snart? Puss!
Skattkistan

#3 - Anonym

Din rumpa och dina lår är också omformas o mindre bra jobbat!! Önskar att jag blir som dig m träningen o fortsätter träna om jag får barn!

Svar: Tack snälla för peppen!!
Skattkistan

#4 - Anna

Bra jobbat!! Det syns skillnad på alla bilder :) kämpa på.

Svar: Tack snälla :)
Skattkistan

#5 - Nina, Min Klockaregård

Samma PT som jag. Hon är grym 😉. Vilka resultat du har fått! Jättestor skillnad. Bra jobbat!

Svar: Ja hon är verkligen grym! Resultaten man vill ha är ju såklart kul att få, men när det är kul att jobba med att få dem så är det ännu bättre!
Skattkistan

#6 - Ewa

Vilka resultat!! Riktigt bra jobbat Jennie!

Svar: Ja det är kul att det syns :) Det har jag faktiskt inte tänkt särskilt mycket alls på att det kunde då jag ju typ inte gått ner något i vikt! Kram
Skattkistan

#7 - Patricia

Wow!! :D Heja heja!! :D

Svar: Tack snälla du för hejarop!
Skattkistan

#8 - anna

Åh vad du är duktig. Vilken skillnad👍

Svar: Tack!!
Skattkistan

#9 - Victor

Du måste ha samma kläder som stramar åt lika mycket och då ser man tydligare.
Vi män gillar breda höfter och din nya har ju blivit smalare. Jag saknar din fina gamla rumpa :-(

#10 - JUNITJEJ

Vilken skillnad! BRA JOBBAT!

Svar: Tack snälla! Kul att det syns :)
Skattkistan

#11 - Systeryster

Jättestor skillnad!! Så grymt bra jobbat!' Stolt över dig stora(starka)syster!

#12 - Systeryster

Jättestor skillnad!! Grymt bra jobbat! Stolt över dig stora(starka)syster!

Svar: Tack älskade syster! Du är helt klart en inspiration som slitit så hårt med din träning alltid! Puss på dig
Skattkistan

#13 - Therese

Grym skillnad! Så himla bra jobbat!

Svar: Tack snälla! Kul när man märker att det ger resultat. Även om man har kul på vägen :)
Skattkistan

#14 - Helena

Man ser verkligen skillnad -bra jobbat! Det ser dessutom ut som att du skulle ha blivit några centimeter längre -men det kanske bara är en synvilla? ;)

Svar: Tack snälla! Och jag håller med dig, visst ser det ut som att jag blivit lite längre. Kanske är det hållningen som gör det? :) Hur som helst, så himla kul att se att det blir resultat! Särskilt när man inte räknat med dem. Kram
Skattkistan