Skattkistan

Ett föränderligt hörn.
Det här är då ett problematiskt litet hörn av vårt hus. Ett hörn som vi liksom aldrig riktigt får till. Ännu. Men vi ska lyckas med det så småningom, här ska det nämligen bli en platsbyggd bokhylla. Vi ska bara få tummen ur :).
 
Fram tills den där bokhyllan börjar byggas får det se ut så här i "problemhörnet". Med Petters mormors gamla fåtölj, mitt ommålade drinkbord & så en nygammal golvlampa som jag fyndade för en hundring precis innan de stängde på loppisen på Tyrolen för några veckor sedan.
 
Jag gillar lampan massor och är supernöjd med mitt kap.
 
Jag är också mycket nöjd med mina elefantöron som verkar trivas som fisken i vattnet hemma hos oss och ynglar av sig likt grodor.
 
 
Förresten, vad tycker ni om den nya bloggdesignen. Bra eller mindre bra? Gillar ni, så gilla gärna inlägget nedan, gillar ni inte så beskriv gärna i en kommentarer vad ni inte gillar :)
#1 - Mia

Jag blir lite osäker på skillnaden, kan du beskriva så kan jag utvärdera? Det jag ser på mobilen är att din rubrik skattkistan är väldigt liten, för liten för att det ska vara tydligt och fångade. Tur jag redan är fångad ;)

Svar: Men nu då Mia! Nu ser du rubriken? Kram!
Skattkistan

#2 - Anonym

På mobilen fungerar den väldigt dålig o läser alla bloggar via mobilen så tyvärr inte till min fördel alls. Texten är mindre.

Svar: Har texten blivit mindre? Jag försöker att ändra så att den blir större, men har inte fått till det. Hoppas att du kan fortsätta att läsa. Kram!
Skattkistan

#3 - Anonym

Jätte knasigt å läsa i mobilen tyvärr.

Svar: Jaså, vad konstigt! Jag tycker att det funkar fint. Både i min android och i min iphone. Vad har du för telefon? Tack för feed-backen :)
Skattkistan

#4 - Anonym

Funkar bra att läsa i telen igen, men tyvärr ser man ju inte den fina designen i mobilläget. Men så går det ju inte heller att läsa bloggen (bra) på telen när webbversionen är på vilket är lite trist :(

Svar: Vad konstigt! Jag ser headern, om det är den du menar? Jag har ställt in så att den ska synas så det hoppas jag att den gör nu? Tack snälla för dina tankar!
Skattkistan