Skattkistan

Att åka på en sjätte utbildningsresa.
För två veckor sedan så åkte jag med ett helt gäng (typ 120 kanske?!) kollegor till Åre för utbildningsresa. När man ska åka till Åre och kan, klart man ska chartra ett helt eget tåg :)
 
För att en lång tågresa ska bli riktigt bekväm krävs trevligt sällskap och ett par glas vin... att jag råkar bjussa på nerddragen dragkedja här har inget med bekväma tågresor att göra :)
Härliga kollegor!
Efter en riktigt blöt vandring, ett par timmars föreläsning och en skattjakt med en tävlingstokig team leader så var mitt team så här glada. Bättre team kunde en inte haft! Att vi norpade andraplatsen gjorde ju inte heller ont :). Second place is not always first loser.
Något av det godaste jag ätit på länge. En variant på pytt i panna från norr skulle man kunna säga. 
Potatis, kantareller, lök, rökt renkött och så till slut en massa vispgrädde. MMM!
Väl tillbaka på hotellet så var vi rätt möra. En dusch och en öl sen lockade sängen.
En sån där charmig selfie som blev den enda bilden en fastnade på den avslutande kvällen.
Lite glada kollegor ♥.
Grymt god förrätt på den sista kvällen med gänget.
Torsk, skirat smör och fänkål.
Och så en sockerkaka med blåbärsmousse på. Efter maten blev det lite mer vin, en GT och en himla massa rundpingis. Så jäkla skoj! 
Sen gick solen ner bakom topparna så mycket som den gör i norra sverige vid den här tiden på året.
 
Tack för en grym utbildningsresa även denna gång!! Jag är så glad över alla härliga resor jag hunnit med under mina år på Visma. Jag är också rätt så glad över den där killen som jag så smått lärde känna där i Karibien för åtta år sedan... 
 
En av de absolut bäst grejorna med blogg är ändå att man kan titta tillbaka, och är det någon som har lust att göra det så har vi här ett inlägg från Karibien, ett kort från Malta, ett från Las Vegas & San Fransisco, ett från Singapore, Bali missade jag visst att skriva om och så slutligen det här då från Åre :).
#1 - Anonym

Jag är glad att du är så nöjd Jennie! Extra kul att höra att det var på St Marteen ni träffades, det visste jag inte. Kram Camilla

#2 - Anonym

Jag är glad att du är så nöjd Jennie! Extra kul att höra att det var på St Marteen ni träffades, det visste jag inte. Kram Camilla

Svar: Bättre med ett svar sent än aldrig Camilla :) Jag är så tacksam över alla dessa resor! Särskilt St Marteen då ;) Kram på dig!
Skattkistan